Забяспечвае выкананне мэт і задач Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення Рэспублікі Беларусь, вызначаных яго Статутам, ажыццяўляе агульнае кіраўніцтва і нясе персанальную адказнасць за стан і вынікі дзейнасці Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення.
Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 352 97 61,
час прыёму – серада з 15.00 па 20.00.
Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 395 56 19,
час прыёму – чацверг з 8.00 па 13.00.
Спецыялізацыя: Каардынацыя работы па сямейным уладкаванні дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, падтрымцы сем'яў, якія прынялі на выхаванне дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў:
- кансультаванне грамадзян па пытаннях усынаўлення, міжнароднай апекі, папячыцельства - разгляд спраў аб міжнароднай апецы, папячыцельстве, міжнароднаму ўсынаўленню;
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- каардынацыя работы мясцовых органаў выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
- арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, дамоў дзіцяці, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей (пасродкам падрыхтоўкі і падбору матэрыялаў для газеты «Дадому!»;
- аказанне дапамогі органам кіравання адукацыяй у пошуку і падрыхтоўцы кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
- аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
- арганізацыя і аналіз кантролю за працэсам адаптацыі ўсыноўленых дзяцей, а таксама дзяцей, якія знаходзяцца на выхаванні ў замяшчаючых сем'ях;
Адукацыя: Вышэйшая
Пасада: старшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы "Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь" по г.Мінску
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- каардынацыя работы мясцовых органаў выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
- арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, дамоў дзіцяці, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
- аказанне дапамогі органам кіравання адукацыяй у пошуку і падрыхтоўцы кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
- аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
- арганізацыя і аналіз кантролю за працэсам адаптацыі ўсыноўленых дзяцей, а таксама дзяцей, якія знаходзяцца на выхаванні ў замяшчаючых сем'ях;
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Стаж працы па спецыяльнасці: 27 год
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Вопыт работы ў НЦУ: С 2008 года працавала на пасадзе педагога-псіхолага, з чэрвеня.2017 года і па цяперашні час на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» г.Віцебск
Стаж працы: 24 гады
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Адукацыя: Вышэйшая псіхалагічная
Вопыт работы ў НЦУ: З 2013 года па цяперашні час
на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Адукацыя: Вышэйшая педагагічнае Пасада: старшы інспектар па ахове дзяцінства установы " Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» Стаж працы па спецыяльнасці: 14 гадоў Спецыялізацыя: нацыянальнае ўсынаўленне Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчальнай сям'і і функцыянавання іншых формаў сямейнага ўладкавання; Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення; Вядзенне і патрыманне ў актуальным станерэспубліканскага банка даных: - дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню; - банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі; - банка даных усыноўленых дзяцей. Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых формаў сямейнага прылады дзяцей, якія засталіся без апекі. Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і; Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчальнага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Пасада: Старэйшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Стаж працы па спецыяльнасці: 27 год
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Адукацыя: вышэйшая, УА "Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка", спецыяльнасць "Сацыяльная і псіхолага-педагагічная дапамога", кваліфікацыя: педагог сацыяльны, педагог-псіхолаг. Навучальныя курсы і праграмы: «Педагогіка: коратка пра галоўнае» (2020), «Метадычныя асновы прыкладной сацыялогіі» (2020), «Метафарычныя асацыятыўныя карты як інструмент педагога-псіхолага» (2022), «Тэхнікі працы са стрэсавымі станамі» (2024), «0 "Псіхалагічная праца з дзецьмі і падлеткамі, якія падвергліся сэксуальнаму злоўжыванню" (2025). Напрамкі работы: дыягностыка і карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін, прафілактыка палавой недатыкальнасці, псіхолага-педагагічнае суправаджэнне сем'яў Метады і методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў працы: метафарычныя асацыятыўныя карты, казкатэрапія, арт-тэрапія
вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Досвед працы - 13 гадоў.
Адукацыя: УА "Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны", факультэт "Псіхалогіі і педагогікі".
Інстытут практычнай псіхалогіі ІМАТОН (г.Санкт-Пецярбург), праграма дадатковай адукацыі "Арт-тэрапія ў адукацыі, медыцыне і бізнэсе".
Член Расійскай арт-тэрапеўтычнай асацыяцыі.
Напрамкі работы: падрыхтоўка кандыдатаў ва ўсынавіцелі, прыёмныя бацькі, бацькі-выхавальнікі, псіхолага-педагагічнае суправаджэнне замяшчаючых сем'яў, дыягностыка і карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін, карэкцыя эмацыйна-паводніцкіх парушэнняў, работа з дзецьмі-ахвярамі і сведкамі насілля.
Метады і методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: арт-тэрапія, метафарычныя асацыятыўныя карты, пясочная тэрапія.
Навучальныя семінары, курсы:
"Арт-тэрапеўтычныя метады ў псіхалагічным кансультаванні" (2010);
"Юнгіянская пясочная тэрапія" (2011);
"Сістэма работы па падборы і падрыхтоўцы прыёмных бацькоў для дзяцей ранняга ўзросту" (2013);
Агляд і агляд дзіцяці, якое стала ахвярай гвалту» (2012);
«Падрыхтоўка кандыдатаў у прыёмныя бацькі, усынавіцелі па мадэлі ПРАЙД» (2014);
«Падбор, ацэнка і суправаджэнне сем'яў, якія бяруць на выхаванне дзяцей з ОПФР» (2014);
«Бяспечныя паводзіны дзяцей» (2015);
"Фотатэрапія: тэорыя і практыка" (2020);
"Метафарычныя карты ў арт-тэрапіі і кансультаванні" (2022);
"Мандала ў арт-тэрапіі" (2022);
"Музейная арт-тэрапія" (2023);
"Нейрапсіхалогія дапамагае дзецям" (2023).
Больш за 40 публікацый у навуковых зборніках артыкулаў, газеце для замяшчаючых бацькоў і спецыялістаў па сямейнай прыладзе «Домой!».
Вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 26 гадоў
Адукацыя: вышэйшая, "Магілёўскі дзяржаўны педагагічны інстытут імя А.А.Куляшова".
Спецыялізацыя: педагогіка і псіхалогія
Навучальныя курсы і праграмы:
«Наступствы псіхалагічнай траўмы. Аказанне дапамогі»(2012),
«Падрыхтоўка кандыдатаў у прыёмныя бацькі, усынавіцелі. Мадэль ПРАЙД» (2014), «Пазітыўнае бацькоўства» (2014), «Медыяцыя – як тэхніка выхаду з канфлікту» (2017), «Падлеткавыя групы: асаблівасці, складанасці, кірункі працы» (2018), «Прафілактыка суіцыдальнай рызыкі» (2019 ), «Супервізія - мадэль, сфакусаваная на пошуку рашэнняў і моцных баках» (2020), «Псіхалагічная падтрымка траўміраванага дзіцяці» (2022).
Напрамкі работы: дзіцячая траўма, аднаўленне страчаных дзіцяча-бацькоўскіх адносін, падтрымка сувязей з біялагічнай сям'ёй, пазітыўнае бацькоўства ў кантэксце замяшчаючай сям'і, медыяцыя пры канфліктных сітуацыях, падлеткавыя трэнінгавыя групы.
Другая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 13 гадоў
Адукацыя: вышэйшая, УА "Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў", спецыяліст па сацыяльнай рабоце, псіхолаг (рэабілітацыя асобы сродкамі мастацтва).
Напрамкі работы: сямейная псіхалогія, дзіцяча-бацькоўскія ўзаемаадносіны.
Навучальныя курсы і праграмы: "Псіхалагічная дапамога і карэкцыйная работа з дзецьмі з парушэннямі аўтыстычнага спектру" (2019), "Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне захавання і ўмацавання псіхалагічнага здароўя суб'ектаў адукацыйных адносін" (2020), "Сэнсарная інтэграцыя" (2020), "Работа з дзіцячымі эмацыйнымі станамі" (2020), "Метафарычныя асацыятыўныя карты ў працы педагога-псіхолага" (2021), "Целасна-арыентаваная тэрапія ў працы з дзецьмі" (2021), " Вучымся лёгка: нейрапсіхалогія ў дзіцячым садзе і школе" (2022), Навучальныя семінары: "Нейрапсіхалогія парушэнняў развіцця" (2019), "Дыягностыка і развіццё эмацыйнай сферы дзяцей і падлеткаў з дапамогай гульняў"(2021), "Паспяховае бацькоўства" (2023), "Праца з дзецьмі, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі" (2023).
Адукацыя: вышэйшая, УА «Віцебскі Дзяржаўны Універсітэт імя П.М. Машэрава»
Магістр псіхалогіі
Спецыялізацыя: сацыяльная псіхалогія
Вопыт працы: 2 гады
Навучальныя курсы і праграмы:
ДУА "Акадэмія паслядыпломнай адукацыі", павышэнне кваліфікацыі "Псіхалагічная дапамога трывожным дзецям" (2022);
"Маскоўскі Гештальт Інстытут" праграма 1-й ступені "Асновы гештальт-тэрапіі" (2022);
У цяперашні час працягваю навучанне на 2-й ступені па стандарце "Маскоўскага Гештальт Інстытута", які ўключае тэарэтычную падрыхтоўку, асабістую тэрапію, супервізію, працу ў малых групах, удзел у інтэнсіўах.
Методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: гештальт-тэрапія.
Адукацыя: вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка», Мінск
Спецыялізацыя: педагогіка і псіхалогія дашкольная, практычная псіхалогія.
Сфера дзейнасці - каардынацыя дзейнасці па папярэджанні сямейнага няшчасця і сацыяльнага сіроцтва.
Навучальныя курсы і праграмы: «Арганізацыя дзейнасці педагога сацыяльнага ва ўмовах установы адукацыі» (2019), «Тэорыя і практыка працы з метафарычнымі асацыятыўнымі картамі» (2021), «Псіхалагічная дапамога дзецям і дарослым, якія перажываюць гора» (2022), «Папярэджанне эмацыйнага выгарання педагогаў ва ўмовах псіхалагічна небяспечнага адукацыйнага асяроддзя» (2023), «Практыка «вядзення выпадку» спецыялістамі сацыяльна-педагагічных устаноў у суправаджэнні замяшчальных сем'яў» (2023).
Першая кваліфікацыйная катэгорыя Досвед працы: 12 гадоў Адукацыя: вышэйшая, УА "Гродзенскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Янкі Купалы" Спецыялізацыя: практычная псіхалогія. Навучальныя курсы і праграмы: “Кансультацыйная дзейнасць педагога-псіхолага” (2018); «Арганізацыя псіхолага-педагагічнага суправаджэння ва ўмовах інтэграванага навучання і выхавання, інклюзіўнай адукацыі» (2019); "Патэнцыял арт-тэрапіі ў працы псіхолага" (2019);"Як папоўніць рэсурсы і не дапусціць выгарання" (2020); «Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне навучэнцаў ва ўмовах профільнага навучання» (2020); "Псіхолага-педагагічная прафілактыка дэвіянтных паводзін падлеткаў" (2021); «Псіхалагічная кампетэнтнасць педагагічных работнікаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў сферы прафілактыкі суіцыдальных паводзін у навучэнцаў» (2021); "Тэорыя і практыка працы з метафарычнымі асацыятыўнымі картамі" (2021); "Аказанне псіхалагічнай дапамогі непаўналетнім і іх законным прадстаўнікам ва ўмовах сацыяльна-педагагічнага цэнтра" (2021); «Тэорыя і практыка псіхалагічнага анлайн-кансультавання падлеткаў» з далейшай працай адмыслоўцаў на анлайн-платформе для звароту непаўналетніх і іх законных прадстаўнікоў (2022); "Механізмы стварэння бяспечнага і дружалюбнага асяроддзя ва ўстанове адукацыі па стварэнні спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў школах" (2022); «Прафілактыка булінга і кібербулінга» (2022); Навучальны курс у рамках рэалізацыі праекта "Школа як прастора даверу" (2023), Рэспубліканскі вэбінар па бяспечных паводзінах дзяцей і падлеткаў у інтэрнэце (2023), «Прырода антывітальных перажыванняў: дынаміка развіцця аўтаагрэсіўных паводзін» (2024), Прафілактыка суіцыдальных паводзін непаўналетніх.
Адукацыя: вышэйшая, УА "Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт імя Максіма Танка", Мінск
Спецыялізацыя: сацыяльная педагогіка
Навучальныя курсы і праграмы: «Рэабілітацыя і рэсацыялізацыя падлеткаў з дэвіянтнымі паводзінамі» (2019), «Асноўныя падыходы да прафілактыкі і карэкцыі суіцыданебяспечных паводзінаў навучэнскай моладзі» (2020), «Распрацоўка і ўкараненне эфектыўных праграм індывідуальнай і прафілактычнай працы (2021)