Кіраўніцтва Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Бялевіч <br> Таццяна Аляксееўна
Бялевіч
Таццяна Аляксееўна
Дырэктар

Забяспечвае выкананне мэт і задач Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення Рэспублікі Беларусь, вызначаных яе Статутам, ажыццяўляе агульнае кіраўніцтва і нясе персанальную адказнасць за стан і вынікі дзейнасці Нацыянальнага цэнтра ўсынаўлення.

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 352 97 61,
час прыёму – среда с 15.00 до 20.00.
Нікандрава Маргарыта Янаўна
Нікандрава Маргарыта Янаўна
Намеснік дырэктара

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 395 17 48, - час прыёму - чацвер з 8:00 да 13:00.
Буняева Алена Мікалаеўна
Буняева Алена Мікалаеўна
Намеснік дырэктара

Асабісты прыём грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца па папярэднім запісе па тэлефоне +375 17 374 36 17, - час прыёму - пятніца з 08:00 да 13:00.

Старшыя інспектары па ахове дзяцінства
Міхалькевіч Алена Расціславаўна (г.Мінск)
Міхалькевіч Алена Расціславаўна (г.Мінск)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная.
Пасада: Старэйшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы "Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь" па г.Мінску
Стаж працы па спецыяльнасці: 16 год
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
- работа з банкамі даных, дзяцей-сірот, дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, што ствараюцца ў Цэнтры;
- каардынацыя работы мясцовых органаў выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
- арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, дамоў дзіцяці, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей (пасродкам падрыхтоўкі і падбору матэрыялаў для газеты «Дадому!»;
- аказанне дапамогі органам кіравання адукацыяй у пошуку і падрыхтоўцы кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
- аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
- арганізацыя і аналіз кантролю за працэсам адаптацыі ўсыноўленых дзяцей, а таксама дзяцей, якія знаходзяцца на выхаванні ў замяшчаючых сем'ях;
Валошына Вольга Валер'еўна (Магілёўская вобласць)
Валошына Вольга Валер'еўна (Магілёўская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Стаж працы па спецыяльнасці: 21 год
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі. Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Зандаровіч Наталля Мечыславаўна (Віцебская вобласць)
Зандаровіч Наталля Мечыславаўна (Віцебская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Вопыт работы ў НЦУ: С 2008 года працавала на пасадзе педагога-псіхолага, з чэрвеня.2017 года і па цяперашні час на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» г.Віцебск
Стаж працы: 24 гады Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Мірановіч Таццяна Віктараўна (Брэсцкая вобласць)
Мірановіч Таццяна Віктараўна (Брэсцкая вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая псіхалагічная
Вопыт работы ў НЦУ: З 2013 года па цяперашні час на пасадзе старшага інспектара па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь» г.Мінска
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Качаткова Алена Анатольеўна (Гродзенская вобласць)
Качаткова Алена Анатольеўна (Гродзенская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Пасада: Старэйшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы «Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь»
Стаж працы па спецыяльнасці: 22 гады
Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі. Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сям'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;
Патапенка Алена Валянцінаўна (Гомельская вобласць)
Патапенка Алена Валянцінаўна (Гомельская вобласць)
Старшы інспектар па ахове дзяцінства
Адукацыя: Вышэйшая педагагічная
Пасада: Старшы інспектар па ахове дзяцінства ўстановы "Нацыянальны цэнтр усынаўлення Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь" Стаж працы: 21 год Спецыялізацыя: Нацыянальнае ўсынаўленне
Прыём і кансультаванне грамадзян і спецыялістаў па пытаннях усынаўлення, стварэння прафесійнай замяшчаючай сям'і і функцыянавання іншых форм сямейнага ўладкавання;
Аказанне садзейнічання кандыдатам ва ўсынавіцелі ў падрыхтоўцы дакументаў для ўсынаўлення;
Вядзенне і ўтрыманне ў актуальным стане рэспубліканскага банка даных:
-дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў, якія падлягаюць усынаўленню;
-банка даных кандыдатаў ва ўсынавіцелі;
-банка даных усыноўленых дзяцей.
Папулярызацыя ўсынаўлення і іншых форм сямейнага ўладкавання дзяцей, якія засталіся без апекі.
Каардынацыя работы мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў па вызначэнні дзяцей у сем'і;
Арганізацыя метадычнага забеспячэння органаў кіравання адукацыяй, дзіцячых інтэрнатных устаноў, прыёмных сем'яў па пытаннях усынаўлення, замяшчаючага бацькоўства, сацыяльнай рэабілітацыі і выхавання дзяцей;

Педагогі-псіхолагі
Пімкава Таццяна Аляксандраўна
Пімкава Таццяна Аляксандраўна
Педагог-псіхолаг
вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Стаж працы - 20 гадоў. Спецыялізацыя - педагагічная псіхалогія.
Напрамкі работы: псіхаэмацыянальныя і паводніцкія асаблівасці дзяцей, у тым ліку псіхасаматычныя (энкапрэз, энурэз і інш.); развіццё пазнавальнай сферы дзяцей старэйшага дашкольнага і малодшага школьнага ўзросту, падрыхтоўка да навучання ў школе; прафілактыка эмацыйнага выгарання бацькоў, спецыялістаў.
Правядзенне псіхадыягнастычнай і карэкцыйна-развіваючай работы з дзецьмі (па запыце), індывідуальнае і групавое кансультаванне ўсынавіцеляў, усыноўленых дзяцей па актуальных пытаннях. Методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: элементы экзістэнцыяльнай псіхатэрапіі, арт-тэрапія, ігравая тэрапія, нейрапсіхалагічныя методыкі, супервізія, шведскія методыкі псіхасацыяльнай работы і інш. Навучанне: курс Стакгольмскага ўніверсітэта па праграме «Трэнер у сацыяльнай працы» (2008-2009), курс Стакгольмскага ўніверсітэта па праграме «Супервізар у сацыяльнай працы» (2009-2010), курс «Сямейна-арыентаваны падыход у працы па абароне дзяцінства» (201 -2012), курс «Сацыяльнае прадпрымальніцтва: ад прыкладу да самазабеспячэння» (2017-2018), курс «Жаночае прадпрымальніцтва з сацыяльным акцэнтам» (2017-2019), курс «Падрыхтоўка да школы дзяцей з маўленчымі парушэннямі» (2019), курс « Нейрапсіхалагічная дыягностыка і карэкцыя» (2019).
Навучальныя стажыроўкі: сацыяльныя арганізацыі г. Гётэборга (Швецыя, 2012); сацыяльныя арганізацыі г. Берліна (Германія, 2019) Аўтар, суаўтар кніг і дапаможнікаў: 1. Дапаможнік "Выхаванне ў замяшчаючай сям'і", 2. Дапаможнік "Праграма "Старэйшы сябар": вопыт сацыяльнага суправаджэння выхаванцаў дзіцячых дамоў сямейнага тыпу", 3. Арт-альбом: "Гісторыя маёй сям'і", 4 Арт-альбом: «Нататнік маладога чалавека», 5. Дапаможнік «Арганізацыя працы па аказанні дапамогі і падтрымкі алкагалізаваным сем'ям».
Генцалева Наталля Міхайлаўна
Генцалева Наталля Міхайлаўна
Педагог-псіхолаг
вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Стаж працы - 15 гадоў.
Адукацыя: вышэйшая УА «Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт імя А.А. Куляшова»
Спецыялізацыя: дашкольная адукацыя, псіхолаг, выкладчык псіхалогіі.
Напрамкі работы: Арганізацыя і ажыццяўленне дыягностыкі і навучання кандыдатаў ва ўсынавіцелі, псіхалагічная карэкцыя ўзаемаадносін усынавіцеляў і ўсыноўленых дзяцей, іх кансультаванне, ажыццяўленне суправаджэння сем'яў усынавіцеляў.
Псіхалагічныя крызісы, міжасобасныя, сямейныя, дзіцяча - бацькоўскія ўзаемаадносіны, траўмы, страты. Методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: тэхнікі з элементамі арт-тэрапіі, НЛП тэхнікі, сямейная сістэмная псіхатэрапія, метафарычныя асацыятыўныя карты.
Навучальныя праграмы: ДУА АПА – «Псіхолага-педагагічнае кансультаванне» (2009), УА «МДУ ім. А.А. Куляшова» - «Метады НЛП і трансактнага аналізу ў фенаменалогіі канфлікту» (2011-2012), УА «МДУ імя А.А. Куляшова» – «НЛП у сістэме кіравання і адукацыі» (2011), УА «МДУ ім. А.А. Куляшова» - «Мадэль міжведамаснага ўзаемадзеяння па абароне правоў і законных інтарэсаў дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў» (2012), ДУА АПА - «Сямейна-арыентаваны падыход у дзейнасці спецыялістаў СППС» (2015), УА «БДПУ ім . Максіма Танка» - «Практыка арт-тэрапіі» (2018), ГА «ВААТ» - «АПТ-тэрапія» (2018), LAMb International CFNADA - «TRAUMA INFORMED CAREТ» (2018), Трэнінг-цэнтр «PERSONA» - «Крызісная псіхатэрапія, заснаваная на перажыванні досведу» (2018-2019)
Стасевiч<br> Алена Уладзіміраўна
Стасевiч
Алена Уладзіміраўна
Педагог-псіхолаг
Першая кваліфікацыйная катэгорыя
Досвед працы: 10 гадоў < br> Адукацыя: вышэйшая, УА «Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка", Мінск
Спецыялізацыя: педагагічная псіхалогія
Навучальныя курсы і праграмы: «Дэпрэсія: прычыны ўзнікнення і магчымасці псіхалагічнай дапамогі пры дэпрэсіі» (2011), «Iнтэрактыўныя метады дзейнасці педагога-псіхолага дашкольнай адукацыі» (2011), «Педагагічная пясочніца ў практыцы педагога-псіхолага» (2015), «Асновы сказкотерапии» (2016), «Сучасныя падыходы да зместу і формаў работы спецыялістаў адукацыі» (2016), «Псіхалагічная дапамога трывожным дзецям» (2016), «Тэхналогія адукацыйнай кинезиологии» (2016), «Альтэрнатыўныя тэхнікі ў рабоце педагога псіхолага» (2019), «Кагнітыўна-паводніцкі падыход у псіхатэрапіі» (2023), «Нейрапсіхалагічныя прычыны і метады карэкцыі цяжкасцяў у навучанні» (2023).
Сфера інтарэсаў у працы: развіццё эмацыйнага інтэлекту дзяцей і дарослых, гарманізацыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін.
Фёдарава Вольга Андрэеўна
Фёдарава Вольга Андрэеўна
Педагог-псіхолаг
Адукацыя: вышэйшая МДУ “А.А. Куляшова»
Спецыялізацыя: дашкольная адукацыя, практычная псіхалогія.
Досвед працы - 19 гадоў.
1-ая кваліфікацыйная катэгорыя.
Напрамкі работы: аказанне псіхалагічнай дапамогі - міжасобасныя, сямейныя, дзіцяча-бацькоўскія ўзаемаадносіны, работа з крызіснымі станамі, траўмамі, стратамі.
Методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: гештальт-тэрапія, НЛП тэхнікі, тэхнікі з элементамі арт-тэрапіі, бадынаміка.
Захожая Анастасія Сяргееўна
Захожая Анастасія Сяргееўна
Педагог-псіхолаг
вышэйшая кваліфікацыйная катэгорыя.
Досвед працы - 13 гадоў.
Адукацыя: УА "Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Ф.Скарыны", факультэт "Псіхалогіі і педагогікі".
Інстытут практычнай псіхалогіі ІМАТОН (г.Санкт-Пецярбург), праграма дадатковай адукацыі "Арт-тэрапія ў адукацыі, медыцыне і бізнэсе".
Член Расійскай арт-тэрапеўтычнай асацыяцыі.
Напрамкі работы: падрыхтоўка кандыдатаў ва ўсынавіцелі, прыёмныя бацькі, бацькі-выхавальнікі, псіхолага-педагагічнае суправаджэнне замяшчаючых сем'яў, дыягностыка і карэкцыя дзіцяча-бацькоўскіх адносін, карэкцыя эмацыйна-паводніцкіх парушэнняў, работа з дзецьмі-ахвярамі і сведкамі насілля.
Метады і методыкі, якія выкарыстоўваюцца ў рабоце: арт-тэрапія, метафарычныя асацыятыўныя карты, пясочная тэрапія.
Навучальныя семінары, курсы:
"Арт-тэрапеўтычныя метады ў псіхалагічным кансультаванні" (2010);
"Юнгіянская пясочная тэрапія" (2011);
"Сістэма работы па падборы і падрыхтоўцы прыёмных бацькоў для дзяцей ранняга ўзросту" (2013);
Агляд і агляд дзіцяці, якое стала ахвярай гвалту» (2012);
«Падрыхтоўка кандыдатаў у прыёмныя бацькі, усынавіцелі па мадэлі ПРАЙД» (2014);
«Падбор, ацэнка і суправаджэнне сем'яў, якія бяруць на выхаванне дзяцей з ОПФР» (2014);
«Бяспечныя паводзіны дзяцей» (2015);
"Фотатэрапія: тэорыя і практыка" (2020);
"Метафарычныя карты ў арт-тэрапіі і кансультаванні" (2022);
«Мандала в арт-терапии» (2022);
"Мандала ў арт-тэрапіі" (2022);
"Музейная арт-тэрапія" (2023);
"Нейрапсіхалогія дапамагае дзецям" (2023).
Больш за 40 публікацый у навуковых зборніках артыкулаў, газеце для замяшчаючых бацькоў і спецыялістаў па сямейнай прыладзе «Домой!».

Бухгалтэрыя
Дубровiна Аксана Андрэеўна
Дубровiна Аксана Андрэеўна
Галоўны бухгалтар
Бонч-Асмолоўская Алiна Яўгенаўна
Бонч-Асмолоўская Алiна Яўгенаўна
бухгалтар
Капуза<br> Вольга Анатольеўна
Капуза
Вольга Анатольеўна
Юрысконсульт